fredag den 7. august 2009

Sommer i Danmark

Der går efterhånden længe mellem mine indlæg her på bloggen. Det skyldes nok at jeg er aktiv så mange andre steder på nettet. Men lidt update ska der til.
Jeg har nu boet sammen med min dejlige kæreste i 4 måneder, og om under en måned har vi været sammen i et år. Og det bliver kun bedre og bedre.
Min 10 ugers sommerferie synger på sidste vers. Næste uge er den sidste, og den kommer primært til at gå med at arrange Randersugens Dragefestival.
Jeg har ikke fået bygget så mange nye drager her i sommer, men det er jo også der at vinterens projekter skal flyves med. Også Bente har fået lavet sig en drage mere, efter hendes eget design endda. Den fik sin dåb på årets Fanø festival, som var dejlig men meget blæsende.
Efteråret byder på flere drage arrangementer, og jeg vil igen kaste mig ud i at sylte, brygge osv. Har lige sat en kryddersnaps over med hasselnødder fra haven. Den skulle gerne være klar omkring juletid.
Jeg fik mig d. 14. maj en dejlig lille nevø, som jeg ska stå fadder til i september. Det ser jeg også meget frem til.
Jeg vil ikke skrive mere nu, men vender tilbage når jeg føler for det.




Ingen kommentarer: