søndag den 3. august 2008

Status August

Så er det vist ved at være tid til en ny status.
I torsdags havde vi vores sidste klubaften i Randers Drageklub, inden vores Dragefestival i Randersugen.
Og vi fik fordelt og sat de sidste ting på plads, så nu er organiseringen på plads. Det er lidt af en lettelse for mig, så jeg nu kan konsentrere mig om de sidste praktiske ting.
Så nu kan vi kun bede til vejrguderne om at vi får en fantastisk weekend.
I går lørdag var det så tid til årets Hirtshals dragefestival.
Den er en gammel tradition, oprindelig arrangeret af Nordjydsk Drageklub, lokale spejdere, og den lokale gymnastikforening.
Men efter en del år stoppede man desværre. Men efter få års pause genoptog de lokale FDF'ere arrangementet, omend i en lidt anden, men stadig fantastisk hyggelig form.
Og også i år var vi helt fantastisk heldige med vejret. Hvilket betød masser af drageflyvning, hygge, og alt for meget sol.
Som altid er der taget en stak billeder, som kan ses på Team-windfun's hjemmeside.
Og så er der kun 14 dage tilbage til ferien er slut, og jeg starter på Teaterkoncert Beach Boys igen. Og det bliver lige på og hårdt. Jeg starter genetablering af alt flyvegrej mandag morgen, og så har vi re-premiere om torsdagen. Men jeg glæder mig nu til at komme igang igen.

Ingen kommentarer: