torsdag den 21. august 2008

Hverdag igen

Så blev det hverdag igen.
9 ugers ferie er overstået, og jeg har nydt det. De første 5 uger gik primært med drager, dragebygning og afslapning. De sidste 4 uger brugte jeg rigtig meget tid på Randers Dragefestival, som bortset fra manglende vind, var en success. Havde dog gerne set lidt flere besøgende fra byen, men det bliver der forhåbentlig rettet op på næste år.
Men nu står den igen på Teaterkoncert Beach Boys. Havde bevidst ikke brugt så meget som 1 min. tankegang på denne i ferien. Så jeg var lidt spændt på om jeg var blevet lidt rusten og ikke kunne huske halvdelen.
Men det gik perfekt. Alt køre efter bogen, og jeg har ikke kigget en eneste gang i min køreseddel for forestillingen. Alt sidder i hukommelsen endnu (utroligt nok).
Så i aften er der re-premiere, med efterfølgende fest.
Dragerne får dog ikke lov at hvile, bare fordi det er blevet hverdag igen. Snart melder Rømø Dragefestival sig, og der ligger også flere bygge projekter og venter. Lige pt. arbejder jeg hårdt på at få en ny KAP (Kite Areial Photografy) rig færdig inden Rømø. Meget mere om det når den er færdig.
Også geocaching bliver der tid til. Igår forsøgte jeg at blive FF (First Finder) på en ny cache her i Randers, men uden held.
Så jeg keder mig bestemt ikke, men nyder livet på min helt egen måde...

Ingen kommentarer: